Search This Blog

Wednesday, May 1, 2013

Ideaalne riisipuder

Minult on küsitud, kuidas ma riisiputru teen, et see
Riisipuder - mu lemmik!
NII hea tuleb. Ei jää muud kui omad nipid kirja panna.
Mingit raketiteadust siin ei ole :)

Riisipuder
•pudruriisi (midagi pole teha aga mingist pikateralisest ikka head putru ei saa)
•võid/võiõli
•vett
•vahukoort
•kaneeli
•mett

Kõigepealt või potti ja riis sinna siisse. Natukene aega on vaja neid seal kuumutada. Riisiterad lähevad läbipaistvaks. Peab jälgima ja segama, et põhja ei kõrbeks (eriti kui teha malmpotis nagu mina).
Siis vesi peale, kaneel (ja mesi) ka lisaks ja madalal tulel hauduma kaane alla. Natukese aja tagant sega ja vala vett juurde kui vaja. Hautad nii kaua, kui on riis pehme. Viimasena lisad vahukoore, segad ja lased "tõmmata". Vahukoor seob selle mõnusalt ära. 
On veel võimalus kogu kupatus veel ahju panna aga nii kaua ma ei ole kunagi viitsinud mässata. 

Riisipuder on igatahes minu lemmik.
Tänahommikune puder valmis ilma meeta. Aga kaneel annab juba piisavalt maitset. Ja kapist leitud Anne-Mai tehtud ploomimoos oli ka eriti maitsev. Või oli see kreegimoos... :)

No comments: