Search This Blog

Friday, December 27, 2013

Shokolaadikook (eriti lihtne ja eriti hea)

Eilne Toiduklubi jõuluõhtusöök tõi lauale sellise koogi, et kõik mõmisesid. Udupea nagu ma olen, oli küll plaanis panna nii üht kui teist koogi sisse…aga unustasin. Seega sai asi väga lihtne.

•6 muna (mul olid S kikerikii munad, nii et väga pisikesed)
•300g shokolaadi (200g u 56% pähklipuruga shoksi ja 100g 70%st Laimat)
Lihtsaim shokolaadikook EVER!
•2 spl kakaod
•50g võid

Vahusta munad eraldi. Sulata kogu shokolaad veevannis. Kui munad on vahus, siis vala sulanud shokolaad munakollaste sekka (vist peaks veidi ootama, et täitsa kuuma shokolaadi sinna ei vala, sest muidu muna hangub ära. Võib ka teha nii, et paned või shokolaadi sisse, ja siis koos jahtuma). Sõelu ka kakao shokolaadi-munasegu sekka ja toasoe või. Ja siis jaokaupa munavalge õrnalt segades kuni mass on ühtlane.
Siis kogu tainas vormi ja ahju. Ma panin peale mandleid ka.
Ahjus oil vast 160/180 kraadi juures… äkki 20 minutit. Ei jälginud kella. Põhimõtteliselt on tegu nii hea taignaga, et see võib seest toores ka jääda… või tegelikult ei ole vaja seda üldse ahju pannagi :D
Soovitaks kasutada neid väikseid keraamilisi vorme. Igatahes väga maitsev värk!

1 comment:

Unknown said...

Mulle meeldib Su blogi, mulle meeldivad need retseptid. Aitäh! :)