Search This Blog

Friday, October 25, 2013

Kuidas saada ilusaks, õnnelikuks, saledamaks ja tervemaks

Väike reklaam siia toitude vahele.
Robertil algab kohe-kohe uus kursus. Soovitan seda väga! Ma nüüd ise olen tema juhiste järgi aasta jagu toitunud. Mingid väiksed muudatused tulid toitumisse juba varem läbi treeneri.
Kaalunumbri koha pealt ei ole ma just kõige parem näide (lihas muidugi kaalub rohkem kui pekk. ümbermõõdud on kõvasti väiksemad muide). AGA on palju olulisemaid asju kui kaalunumber. Näiteks tervis - ma ei ole viimasel ajal haige olnud. Külmataluvus on parem, naha kvaliteet on väga hea, spordi tegemise järele karjub keha ise, ei ole mingit sundi. Mina vana põlvehaige käin jooksmas ja ei mingit nurinat. Sellest, mis on juhtunud nö kahe kõrva vahel, ma isegi ei hakka rääkima.
Eelmistel kursustel osalenud eriti tublid salenejad :)
Ja kogu selle kolme kuulise kursuse lõpuks on arvatavasti kõikidel selge, mida mingi toit su kehale teeb ja kuidas endale süüa teha. 


Kõik, kes tahavad elada kaua ja õnnelikult ja tervelt, siis :
http://www.raudnetervis.com/events/kursus-3-kuuga-terveks-ja-saledamaks/

No comments: