Search This Blog

Sunday, June 16, 2013

Pannkoogid (gluteeni-, laktoosi- ja suhkruvabad)

Pühapäev on ikka pannkoogipäev. Ja nagu viimasel ajal ikka, teen ma neid riisijahust. Kuna katsun end ka kõikidest piimatoodetest eemal hoida, siis kasutasin hoopis kookospiima. Koguseliselt tegin sama mis tavaliselt ja siis sööma hakates sain aru, et kui ikka laps on maal, siis seda kõike on liiga palju. Süües tuli selline lapse igatsus peale et kisu või pisar silma nurgast välja. Ma ikka üldse ei oska üksi süüa :)
Pannikad ühele

Pannkoogid:
•2 muna
•purk kookospiima (soovitavalt mõni "pehmem")
•riisijahu
•kaneeli
•kookosrasva (üle pika aja oli "termomeeter" alla 24 nii et soojendasin veidi üles ja lisasin taignale)
•vett (kui riisijahu doseerimisega veidi mööda panna)
•praadimiseks võid/võiõli/kookosrasva

Klopi kõik koostisosad kaussi ja lase nõks seista. Prae nagu pannikaid ikka. Keeramisel peab veidi hellemalt käituma kui nisujahupannikatega, sest need jäävad veidi rabedamad. Suhkruvabaduse rikkusin ma Põltsamaa mustsõstra moosiga ära.
Sain sellest kogusest 8 pannkooki.  3 sõin ära... Õhtusöögiks vist ei ole küsimus, mida ma söön.

1 comment:

Juliana Pulmakutsed said...

Väga head tulid- minu arvates meenutavad natuke vahvleid ja ehkki ma ei ole kookose suur fänn, siis vaatamata retseptis ettenähtud tervele pakile kookospiimale, polnud kookose maitse liiga tugev. Lisasin veidi küpsetuspulbrit ja teelusikatäie mett. Järgmine kord tahan proovida ainult munavalgetega (vahustatud).